You are currently viewing כמו במספרה רק בבית אלודי מוצרי הטיפוח המובילים לחיות מחמד
Maltese dog grooming. Haircut dog. Helping animals. High quality photo

כמו במספרה רק בבית אלודי מוצרי הטיפוח המובילים לחיות מחמד

הוצאת הכלב או החתול ממספרה היא חוויה של ממש. מלבד התספורת שהיא המנה העיקרית בתפריט, נזכה לכלב או לחתול, מסורק למשעי, לאחר מקלחת, ניקוי יסודי של אזורי האוזניים, כפות הרגליים, הפרשות העין ועוד. מה שבולט במיוחד הוא ההבדל שבין ריחו של הכלב לאחר המקלחת הביתית, אל מול הריח הנעים שנודף ממנו ביציאה מן המספרה.

הן כלבי והן חתולים הם בעלי חיים מבויתים אשר מטבעם אינם אוהבים מגע עם מים ולא נועדו לכך. המקלחת, שמיועדת לניקיון ולטיפוח, לרוב מותירה אותם עם ריח גוף דומיננטי במיוחד, שנובע מהפרשה שומנית של העור כאשר הוא בא במגע עם מים. שמפו לכלבים ולחתולים ומוצרי טיפוח ביתיים אחרים לא תמיד מצליחים להתגבר על התופעה, והריח החזק נותר בבית ובסביבת בעל החיים לאורך שעות ארוכות ועיתים אף ימים אחדים.

אלודי מוצרי טיפוח- מתמחים בייצור ובשיווק מוצרי טיפוח לכלבים ולחתולים באיכות גבוהה, ותוך התאמה לגזעים ומינים רבים, ומשווקת את מוצריה למספרות לכלבים. הריח הנעים אתו חוזרים בעלי החיים מן המספרה נובעים משתי סיבות עיקריות:

  1. שימוש בתכשירים: שמפו לכלבים, מסיכת קריאטין לכלבים, מוס לכלבים, שמפו לחתולים, בושם לבעלי חיים ושלל מוצרים נוספים, באיכות גבוהה במיוחד ותוך התאמה מלאה של הרכיבים לעורם העדין.
  2. ייבוש מהיר- ייבוש מהיר של הפרווה ושל העור באמצעות מכשירי ייבוש ייחודיים.

אנו באלודי מספקים את אותם מוצרי איכות אותם אנו משווקים אל מספרות לכלבים ולחתולים בגלונים ואריזות חיסכון, גם באריזות אישיות וביתיות, לשימוש בבית, לטיפול אופטימלי ולטיפוח הכלב והחתול באמצעות התכשירים הטובים ביותר. ניתן לרכוש באתר של אלודי מגוון רחב של מוצרי טיפוח לפרווה ולשיער, מוצרי בישום לכלב ולחתול, שמפו אשר מתאים לכלבים קטנים וכלבים היפו אלרגניים ומסייע בהשבת הנפח לשיער לאחר המקלחת ומגוון תכשירי טיפוח נוספים.

נוסף לזאת אנו מספקים גם מוצרים אשר משמשים מספרות דוגמת מכשירי ייבוש שיער לבעלי חיים, אשר יסייעו בהשגת התוצאה הטובה שמתקבלת במספרה, גם בטיפול הביתי.

מוצרי אלודי נמכרים באתר החברה, תוך אפשרות למשלוח עד הבית או איסוף עצמי. המוצרים הם מוצרי איכות בלבד, מתוצרת כחול לבן בעלי תו תקן.

כתיבת תגובה