You are currently viewing לכלב שלכם מגיע את סדרת מוצרי הטיפוח מבית אלודי
Studio photography of a Biewer Yorkshire Terrier on colored backgrounds

לכלב שלכם מגיע את סדרת מוצרי הטיפוח מבית אלודי

טיפול בכלבים ובחתולים, וגידולם כחיות מחמד, מוסיף ומעשיר בחום ובאהבה את כל בני הבית, כאשר לצד המטלות המחייבות, הבילויים המשותפים וההנאה חשוב להכיר את צרכי בעל החיים ואת אופן הטיפול שיגרום לו להרגיש טוב עם עצמו, בטוח ומאושר.

טיפוח של כלבים וחתולים הוא חלק בלתי נפרד מן הטיפול בהם, ומסייע בשמירה על בריאותם, הביטחון העצמי ותחושת השייכות שלהם, לצד קבלת כלב או חתול ריחניים ונעימים, בריאים יותר, משירים פחות שיער ונוחים יותר לחיים המשותפים בבית.

בין הליכי הטיפוח המומלצים:

שמפו לכלב או לחתול של חברת אלודי – רחצת כלבים וחתולים אינה עניין יום יומי, וחשוב לבצע אותה על פי צורך בלבד, ועל פי המלצות הווטרינר, בהתאם לגזע ולסוג. דווקא בשל הרחצה המועטה, מספר פעמים בודדות בשנה בסך הכל, חשוב להקפיד על שימוש במוצרי איכות. שמפו איכותי לכלבים אשר אינו גורם להתייבשות ולגרד, מרכך את הפרווה ומסמיך אותה, אינו מדגיש את ריח השומן הטבעי שכלבים נוטים להפריש כנגד מים, ובעל ניחוח מרענן ונעים שנותר לאורך זמן.

ניקוי עיניים לכלב של חברת אלודי – כלבים נוטים להפרשות מן העיניים, תופעה שללא ניקוי וטיפול מתאים עשויה להסתבך לדלקת עיניים מציקה ואף מסוכנת, ומפריעה לשגרת יומו של הכלב. באמצעות ניקוי עדין וקבוע ובעזרת נוזל ייחודי לניקוי סיני דמעות אצל הכלב, ניתן לסלק את ההפרשות, ולסייע לכלב לראות טוב יותר ולהימנע מגירוד מציק באזור.

בושם לכלב של חברת אלודי  בושם לכלבים נשמע כמוצר מותג לכלבי תחרויות ובוטיק, אולם רבים מכלבי הבית בישראל זוכים להתזה המרעננת. הבושם מתוכנן ומורכב מתרכובות ריחות טבעיים אליהם הכלבים נמשכים ונהנים מהם, ומתאים גם לאף הרגיש של בני הבית. כאשר הכלב חבוק בידי בעליו, ישן במיטות ומדלג על הספות, ניחות נעים אינו בחינת מותרות, כי אם איכות חיים.

מסרקים ומברשות של חברת אלודי  סירוק הכלב לעתים קרובות הוא תחליף לרחצה הקבועה בה מורגלים בני האדם. באמצעות הסירוק נפטרים מעודפי השיער המת, מונעים נשירה קשה, מסלקים לכלוכים ומפנקים את הכלב בעיסוי אישי ובתשומת לב. חשוב לעשות שימוש במסרקים ובמברשות עדינים, מותאמים לגודל הכלב, לגילו ולסוג השיער.

חברת אלודי היא היצרנית והמשווקת של מגוון מוצרי טיפוח לחתול ולכלב, במעטפת שירותים מקצועית, מותאמת אישית לכל בעל חיים ומשפחה, במחירים הוגנים ותוך הפעלת מערך הזמנות ומשלוחים יעיל, בפריסה ארצית מלאה.

כתיבת תגובה